Hjemmetræning, 8 min. workout.

Så er der sgu forår…

 photo Foraringrstraeligning _zps7tpu7b0p.jpg

 1//2//3//4//5//6// 

Foråret er over os, og det betyder en masse aktivitet udenfor.
Selvom jeg ikke kan løbe, så nyder jeg alligevel at være aktiv udendørs, jeg ruller, cykler, går lange ture, træner lette øvelser i diverse parker ( i mit tilfælde en kirkegård, den ligger lige bag mig.. Er det forkert? at træne hvor der ligger døde? naah.. )
Har samlet lidt lækkert ( og billigt ) træningstøj, er helt vild med dette mærke, og jeg har flere bukser og trøjer derfra. Du skal skynde dig hvis du vil have fat i nr. 1, den er lige ved at være udsolgt, den er da også super lækker.


Indlægget indeholder affiliate links. 

Følg mig på Instagram, Bloglovin og Facebook
untitled-13
   

3 kommentarer

  • Elizabeth

    Hej Caroline, tak for inspiration til nyt træningstøj! Det er jo ved at blive en hel besættelse at købe nyt tøj til træningen :sweat_smile:
    Og tak for din altid glade, sprudlende og hyggelige blog! Jeg er lidt ny hertil, og kan se du skriver du ikke kan løbe – må jeg spørge, om hvad der gør, at du ikke kan løbe?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Caroline Thorsfelt

      Hej Elizabeth.
      Tak fordi du læser med, det er jeg glad for 🙂 ..
      Jamen har forsnævret blodbaner, som er en bivirkning fra mine p-piller, så hver gang jeg løber, så kan mit blod ikke løbe ordentlig rundt, ned gennem mit højre ben, så jeg får voldsomme kramper i min fod.. Super øv, har gået til fys i over 2 år, men tror sgu ikke der er noget at gøre.

      Mvh
      Caroline Thorsfelt 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Elizabeth

      Årh øv, det er jeg ked af at høre! Jeg har også selv problemer med at løbe, da jeg lider af seneskedehindebetændelse i begge mine ankler. Meget frustrerende!
      Du tror ikke det ville hjælpe at hoppe af p-pillerne og så måske bruge en anden slags prævention?
      Jeg krydser i hvert faldet fingre for, at det bliver bedre!

      Mange forårshilsner,
      Elizabeth

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hjemmetræning, 8 min. workout.